blogers
icon عشق و حال , دوستی عشق و حال , دوستی
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

پیوند روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آيدي ياهو من

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


عشق و حال , دوستی

Love
.به وبلاگ من و شما دوستان عزیز خوش آمدید!!!
موضوع: <-PostCategory->

دلم گرفته از همه چیز دیگه خسته شدم؟

آه

با سلام.به همه برای دیدن مطالب باید عضو شوید...

متشکرم.

غریبه
 
نمیدانم  
 

گنجشک ها که آنقدر شبیه همند

چطور همدیگر را میشناسند

و نمیدانم

چقدر شبیه من هست
  که تو دیگر مرا نمیشناسی
 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نظر بدهید دوستان؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت0:19---23 شهريور 1391
سلام عزیز دلم
مواظب عزیز من باش چون خاطرش برام خیلی عزیزه
خاطرتو خیلی میخوام خاطرخواتم جیگر


ناصر
ساعت1:09---18 مرداد 1391
از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد
نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار …


امین
ساعت17:37---9 تير 1391
از انسان ها غمی به دل نگیر

زیرا خود نیز غمگینند

زیرا با آنکه تنهایند از خود نیز می گریزند

زیرا به خود، عشق خود و به حقیققت وجودی خود شک دارند.

پس دوستشان بدار حتی اگر دوستت نداشته باشند


امین
ساعت3:03---28 خرداد 1391
سلام سارا خانم..خوبی؟چرا تو وبت مطلب جدید نمیزاری؟

امین
ساعت16:32---21 خرداد 1391
سلام سارا خانم...وب خوبی ساختی.خوشحال میشم بهم سر بزنی

maryam
ساعت16:18---21 خرداد 1391
Matalebet khobe saraپاسخ:Mer30 Maryam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط : سارا | لينک ثابت | 1 فروردين 1398برچسب:,|



موضوعات
شعر عاشقانه عکسها عروس عشق مواد مغذی برای داشتن موهای سالم لوازم آرايشي و بهداشتي مطلب خنده دار اس ام اس بيچاره دخترا.... ازدواج آقایان + نتیجه اخلاقی! دکوراسیون تابستانی سوز عشق علمی آهنگهای ابی مدل لباس مجلسی کوتاه زنانه 2013

لینک دوستان

دانلود آهنگهای جدید
فانوس دلهای دریایی
دل نوشته هایی از ته دل
عشق
احساس شيشه اي
سراب محبت
كاش يكم بارون بگيره
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و حال , دوستی و آدرس c2clove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

ارديبهشت 1392
تير 1391


نویسنده وبلاگ :

سارا

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 73638
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

آيدي ياهو من

سوسا تم


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com